"Tu dzieje się miasto" - neon w Browarach Warszawskich
Dokładnie w 95. rocznicę rozbłyśnięcia pierwszego neonu w Warszawie, Browary Warszawskie oddają stolicy neon przy ul. Haberbuscha i Schielego. Data i miejsce nie są przypadkowe, ponieważ pierwszy stołeczny neon, który warszawiacy podziwiali w 1926 roku, reklamował piwo Porter z browaru "Haberbusch i Schiele". Kolejna odsłona świetlnego napisu to charakterystyczne już dla Browarów Warszawskich hasło – „Tu dzieje się miasto”.
Od początku roku Browary Warszawskie zdołały udowodnić, że to właśnie na Woli dzieje się miasto! Wszystko za sprawą tętniącego tutaj życia i wielu atrakcji, które czekają za rogiem na wszystkich odwiedzających to miejsce. Wystarczy przypomnieć schody Dawida Ryskiego, które skradły serca nie tylko warszawiaków, ale wszystkich, którzy kochają sztukę w takim wydaniu. Ilustrator w niesztampowy sposób zobrazował wielość możliwości i atrakcji, które czekają na wszystkich gości. Ogromna grafika, która nie ustępuje rozmiarami warszawskim muralom (liczy sobie aż 50 metrów kwadratowych) przykuwa wzrok, napełnia pozytywną energią i sprawia, że nie da się przejść obok nich obojętnie.
Teraz czas na neon, który jest dopełnieniem wszystkich otwarć. A jest ich ostatnio tutaj coraz więcej. Co stoi za sukcesem Browarów Warszawskich? Świetna lokalizacja, wyjątkowa architektura, różnorodne i przede wszystkim pełne gości restauracje, kawiarnie i delikatesy. Warto pamiętać, że przez wiele ostatnich lat ten najbardziej przytulony do Śródmieścia Północnego fragment stołecznej Woli był obszarem niemal całkiem zapomnianym przez warszawiaków. Teraz jest zupełnie odwrotnie - historia stworzonych współczesnych Browarów Warszawskich pisze się na nowo!
Jak odnaleźć neon „Tu dzieje się miasto”? Należy kierować się od ulicy Grzybowskiej wprost do ulicy Haberbuscha i Schielego. To właśnie tutaj, w samym centrum, uwagę przykuje ogromny neon, który zachwyci gości i stanie się tłem do wielu zdjęć. Ale to nie koniec! Witryny restauracji na terenie Browarów Warszawskich obfitują w oryginalne neonowe nazwy swoich konceptów. Wśród nich znalazła się m.in. syrenka warszawska, która jest logiem Browaru Warszawskiego. Wszystko po to, aby uhonorować miejsce, historię, estetykę i nowoczesny design.
Spacer po Browarach Warszawskich to okazja, by podziwiać zabytkowe, zrewitalizowane budynki – dawną Leżakownię, Warzelnię, Laboratorium czy Willę gdzie mieszkali właściciele Browaru. To właśnie te wszystkie akcenty, które przywołują historię tego miejsca – podcienia ze stali browarniczej, rurociąg i właśnie neony dodają Browarom Warszawskim niezwykłego charakteru. Oprócz oryginalnej architektury i pięknej historii, nowe miejsce spotkań na Woli posiada bogatą ofertę, dzięki której każdy znajdzie dla siebie coś dobrego. Oprócz restauracji, delikatesów, kawiarni czy wine barów, goście mogą skorzystać ze strefy beauty i usług. W swoje progi zapraszają: Bakery, Deseo Patisserie & Chocolaterie, Dobro & Dobro Cafe, Vita Cafe, Etno Cafe, Good Lood, Food Hall Browary, Browar Warszawski, Pizza Lecentano, Gastronomja, Japonka, Baila Show & Dining, Munja, Mykonos Greek & Restaurant Bar, Sobremesa Tapas Bar, Olivos Cafe & Restaurant, Le Paradox, Piccola Italia & Mediterraneo, Azjatka Browary Warszawskie i Japonki Sushi, Crazy Butcher, Hamski Barber, Calypso Fitness Club, Strefa Piękna by Jóźwin i Kobielski. Już wkrótce otworzą swe podwoje kolejne koncepty. Wśród nich Port Royal, Bombaj Masala, Portside Prosto z Portu.
Skomentuj:
"Tu dzieje się miasto" - neon w Browarach Warszawskich