Targowisko w Orłowie przeszło metamorfozę. Dzięki Stowarzyszeniu Traffic Design powstała uporządkowana przestrzeń
Projektanci ze Stowarzyszenia Traffic Design wzięli na warsztat targowisko w gdyńskim Orłowie. Pojawił się nowy, prosty szyld główny a banery na stoiskach zastąpiły autorskie murale. Wszyscy przedsiębiorcy z targowiska mogą korzystać ze stworzonego specjalnie dla nich poradnika dobrych praktyk.
Z czym kojarzą się targowiska? Z chaosem, pstrokatymi szyldami i brzydkimi banerami. Na szczęście nie zawsze musi tak być. Targowisko w gdyńskim Orłowie, wzięli na warsztat projektanci ze Stowarzyszenia Traffic Design. Po kilku miesiącach pracy, odsłonili efekty swoich działań.
Podczas wernisażu zaprezentowany został nowy, minimalistyczny szyld główny. Szpetne, często przypadkowe szyldy od strony ulicy Wielkopolskiej zastąpiły ładne i proste autorskie murale. Powstała spójna, uporządkowana przestrzeń.
Nad nowym wyglądem targowiska pracował zespół projektantów ze Stowarzyszenia Traffic Design. Spośród kilku koncepcji ostatecznie postawiliśmy na uspójnienie stylistyki reprezentacyjnych elementów i wypracowanie koncepcji, z której w przyszłości będą mogli korzystać wszyscy przedsiębiorcy z targowiska
Nowe szyldy i to jednak nie wszystko.Zespół grafików z Traffic Design przygotował dla użytkowników boksów dedykowany poradnik szyldowy z opisem zastosowanych krojów pisma i praktycznymi poradami, jak prawidłowo umieszczać informacje wizualne. Można go znaleźć na trafficdesign.pl oraz https://cutt.ly/poradnik_targowisko
Projekt został zrealizowany w ramach otwartego konkursu ofert dla podmiotów prowadzących działalność pożytku publicznego o wsparcie lub powierzenie zadań z zakresu wdrażania dobrych praktyk projektowych w 2019 roku.
Skomentuj:
Targowisko w Orłowie przeszło metamorfozę. Dzięki Stowarzyszeniu Traffic Design powstała uporządkowana przestrzeń