Kiosk - kup onlineKiosk - Ladnydom.pl

Nowa siedziba Moët Hennessy Polska w warszawskim budynku Metropolitan. Paryski szyk

Mat. prasowe

Moët Hennessy Polska otwiera nową siedzibę w warszawskim budynku Metropolitan, łącząc elegancję paryskiego stylu z nowoczesną funkcjonalnością przestrzeni biurowej. Za projekt wnętrz i realizację procesu fit-out odpowiadał zespół Colliers Define, który stworzył wyjątkową przestrzeń inspirowaną luksusem i dziedzictwem marki.

Nowa siedziba Moët Hennessy Polska. Proj. Colliers Define
Nowa siedziba Moët Hennessy Polska. Proj. Colliers Define
Fot. mat. Colliers

Moët Hennessy zarządza portfolio renomowanych marek alkoholowych, obejmującym m.in. światowej sławy koniak Hennessy oraz ekskluzywne szampany: Moët & Chandon, Dom Pérignon, Veuve Clicquot i Krug.

Gdzie luksus spotyka efektywność

Nowa siedziba Moët Hennessy Polska obejmuje 485 mkw., a jej projekt zakładał zapewnienie komfortowych stanowisk pracy ok. 30 pracownikom.  W projekcie biura zastosowano funkcjonalny podział przestrzeni, odpowiadający różnorodnym potrzebom użytkowników i gości. Kluczowym elementem części reprezentacyjnej jest innowacyjnie zaprojektowana strefa wejściowa. Zamiast tradycyjnej recepcji z ladą, wykreowano w niej atmosferę prestiżowego showroomu, podkreślającego luksusowy charakter marek z portfolio Moët Hennessy. Centralnym punktem strefy jest profesjonalnie wyposażony bar. Został on zainstalowany zgodnie ze standardami ekskluzywnych lokali gastronomicznych, gwarantując najwyższą jakość i funkcjonalność obsługi.

Strefa pracy oddzielona jest od części reprezentacyjnej podwójnymi szklanymi drzwiami, co zapewnia zarówno wizualną, jak i akustyczną separację. Charakteryzuje ją bardziej uporządkowany i regularny układ, tworzący atmosferę sprzyjającą koncentracji i spokojnej pracy. Mimo zastosowania koncepcji open space, projekt uwzględnia potrzebę prywatności i komfortu. Przestrzeń biurowa została podzielona na mniejsze strefy dedykowane poszczególnym zespołom, co sprzyja intymności i minimalizuje wzajemne zakłócenia.

Nowa siedziba Moët Hennessy Polska. Proj. Colliers Define
Nowa siedziba Moët Hennessy Polska. Proj. Colliers Define
Fot. mat. Colliers

Butikowa przestrzeń odzwierciedlająca DNA marki

Proces projektowania nowej przestrzeni rozpoczął się od serii warsztatów i konsultacji z udziałem ekspertów Colliers Define oraz przedstawicieli klienta. Celem było wykreowanie eleganckich, butikowych wnętrz, nawiązujących charakterem do prestiżu marki i jej paryskich korzeni. Priorytetem było też stworzenie dedykowanych przestrzeni do przechowywania próbek produktów, materiałów marketingowych i butelek przeznaczonych do degustacji podczas spotkań biznesowych. Wcześniejszy brak takich przestrzeni powodował nieefektywne wykorzystanie powierzchni biurowej.

Realizacja tych założeń pozwoliła na stworzenie unikalnej przestrzeni, która nie tylko spełnia funkcjonalne potrzeby Moët Hennessy Polska, ale również odzwierciedla prestiżowy charakter marki i jej produktów– mówi Klaudia Manowska, Senior Architect w Colliers Define. – W efekcie zaprojektowaliśmy przestrzeń, która kojarzy się nie z typowym biurem, lecz raczej z ekskluzywnym lokalem czy showroomem. Nowe biuro Moët Hennessy Polska stało się więc narzędziem do budowania wizerunku firmy, oferując wyjątkowe doświadczenia zarówno dla pracowników, jak i odwiedzających je gości biznesowych – dodaje Klaudia Manowska.

Projekt wnętrz charakteryzuje się spójną koncepcją kolorystyczną i stylistyczną, zapewniając płynne przejścia między poszczególnymi strefami. Głównym motywem przewodnim są charakterystyczne kształty butelek, reprezentujące portfolio marek Moët Hennessy. Każda sala konferencyjna oraz gabinet zostały nazwane i stylizowane zgodnie z konkretną marką należącą do grupy

Zrównoważony luksus

W projekcie biura Moët Hennessy Polska zastosowano szereg innowacyjnych rozwiązań zarówno w zakresie designu, jak i zrównoważonego rozwoju. Wnętrza zaprojektowano z uwzględnieniem zasad ESG oraz z myślą o dobrostanie pracowników. Do wykończenia wykorzystane zostały naturalne materiały, tworzące spokojną i harmonijną przestrzeń pracy, w której dominują odcienie beżu, melanże betonowe oraz duże ilości drewna.

Drewno, jako główny materiał, wykorzystano na całej powierzchni biura w różnorodny sposób – poprzez frezowanie, ryflowanie i inne techniki obróbki. Konsekwentne użycie tego samego gatunku zapewniło spójność estetyczną całej przestrzeni. Zaprojektowano też subtelny system oznakowania, który harmonijnie integruje się z wystrojem wnętrza, nie dominując go. Wprowadzono też innowacyjne elementy wayfindingu z wykorzystaniem farby fluorescencyjnej; gdy światło jest wyłączone, pojawiają się świecące oznaczenia przypominające o oszczędzaniu energii.

Zastosowano eleganckie, choć proste w formie szafki do prezentacji produktów. Efekt wizualny, osiągnięty poprzez umiejętne wyeksponowanie charakterystycznych kształtów butelek, tworzy wrażenie luksusowej prostoty.

Projekt biura Moët Hennessy Polska czerpie inspirację z paryskiej siedziby firmy, jednocześnie zachowując swój unikalny charakter. Polska siedziba zyskała już uznanie w wewnętrznych ocenach korporacji, plasując się w czołówce najlepszych realizacji na świecie, obok biur w Paryżu i Singapurze.

    Więcej o:

Skomentuj:

Nowa siedziba Moët Hennessy Polska w warszawskim budynku Metropolitan. Paryski szyk