Ekipa z Traffic Design zaprojektowała szaliki dla Pan tu nie stał. W rolach głównych miejskie szyldy i bloki
W piątek, 15 listopada, do sprzedaży trafi seria dwumetrowych szalików zaprojektowanych przez najzdolniejszych polskich grafików dla polskiej marki Pan tu nie stał. Znajdziemy na nich szyldy z przestrzeni miejskiej z Warszawy, Gdyni i Gdańska.
Stowarzyszenie Traffic Design od lat prowadzi działania projektowe i edukacyjne skoncentrowane wokół estetyki i sztuki w przestrzeni publicznej. Od 2011 roku organizuje Festiwal w Gdyni, a od 4 lat prowadzi projekt re:design, w ramach którego odnawia szyldy reklamowe w polskich miastach. Teraz przyszła kolej na współpracę z marką odzieżową Pan tu nie stał.
Już w piątek w sklepach stacjonarnych PTNST (w Łodzi, Warszawie i Krakowie) i sklepie internetowym, będzie można kupić serię szalików zaprojektowanych przez ekipę z Traffic Design. Znajdziemy na nich m.in. szyldy:
- Zażółć Gęślą Jaźń - Oskara Zięty i Threedotstype
- Bar Mleczny - Syfon Studio
- Serwis RTV - Pawła Ryżko
- Biuro Podróży - Jacka Wielebskiego
Na jednym z szalików pojawi się również motyw z fasady odmalowanego na biało bloku przy ul. Lelewela w Gdyni. Przypomnijmy, w 2017 roku blok należący do Morskiej Spółdzielni Mieszkaniowej w Gdyni przeszedł metamorfozę. Oryginalną, białą fasadę z geometrycznymi motywami zaprojektował Jacek Wielebski ze stowarzyszenia Traffic Design.
Majtkowy róż, soczysty pomarańcz czy wyblakły seledyn królują na osiedlach jak Polska długa i szeroka. O to, by nowej fasady gdyńskiego bloku nie trawiła pasteloza, zadbało Stowarzyszenie Traffic Design. Na tym wzorcowym remoncie nie kończą starcia z pstrokacizną.
Czytaj więcej >>Co ważne, część zysku ze sprzedaży zostanie przeznaczona na działalność statutową Traffic Design, przez co wróci na ulicę w formie sztuki.
Skomentuj:
Ekipa z Traffic Design zaprojektowała szaliki dla Pan tu nie stał. W rolach głównych miejskie szyldy i bloki