Partnerzy

Aktualności

Architektura na świecie

Architektura w Polsce

Wywiady

Ikony architektury

Projekty i realizacje

Debata: Czy architektura może nie przyczyniać się do katastrofy klimatu?

mat. prasowe
Debata: Czy architektura może nie przyczyniać się do katastrofy klimatu? - mat. prasowe

Zapraszamy na ostatnie wydarzenie z cyklu towarzyszącego wystawie "KENGO KUMA. Eksperyment. Materiał. Architektura". Zwieńczeniem będzie debata na temat "Architektura a katastrofa klimatu", która odbędzie się 21 kwietnia 2022 roku o godzinie 18.00. Transmisję będzie można zobaczyć w mediach społecznościowych.

W dobie katastrofy klimatycznej i w kontekście tego, że budynki wraz z eksploatacją odpowiadają nawet za 40 procent globalnej emisji dwutlenku węgla, porozmawiamy o tym, jaka jest odpowiedzialność architektów w świecie zdominowanym przez paradygmat ciągłego wzrostu. Spróbujemy przeanalizować, jaki repertuar środków jest dostępny, by nie szkodzić, lub by szkodzić mniej, począwszy od funkcji budynków, ponownego ich użytku, po zastosowane materiały. Zadamy pytanie, czy architektura może przynieść zmianę, i spróbujemy wskazać konkretne pola modyfikacji w tym obszarze.

Prowadzenie: Dorota Leśniak-Rychlak

Goście:

Link do wydarzenia na FB: www.facebook.com/events/486388583197496.

Debata: Czy architektura może nie przyczyniać się do katastrofy klimatu? - mat. prasowe
Udostępnij

Przeczytaj także

Jego zdjęcie MSN obiegło całą Polskę. Patryk Wikaliński zrobił je telefonem [WYWIAD]
Renzo Piano zaprojektuje muzeum w kompleksie pałacowo-parkowym Obory w gminie Konstancin-Jeziorna
Warszawa: pawilon Cepelii znów błyszczy! Powstał tu trzypiętrowy Empik

Polecane

Ostatni kiosk Ruchu został zamknięty. Kioski były nieodłączną częścią polskiego krajobrazu
Marcin Szczelina głównym kuratorem PULSE Festival 2025: RESTART w myśleniu o architekturze i designie
37 pracowni chce zaprojektować rozbudowę Muzeum Architektury

Skomentuj:

Debata: Czy architektura może nie przyczyniać się do katastrofy klimatu?

Ta strona używa ciasteczek w celach analitycznych i marketingowych.

Czytaj więcej