Sklepowe szyldy potrafią być ładne. Oto te najpiękniejsze
Konkurs "Wzorcowy Szyld" zorganizowany był już trzeci raz. W tym roku zwyciężyło oznaczenie sklepu Transmission
Narzekając na wiszące chaotycznie reklamy, pstrokate afisze i tablice warto docenić te, które stanowią ich pozytywny przykład. Coraz więcej pojawia się reklam, które zamiast epatować swym wyglądem często sprawiają, że ich najbliższa okolica pięknieje.
Na te pozytywne przykłady wskazuje organizowany w Poznaniu konkurs Wzorcowy Szyld. Do ostatniej, trzeciej edycji zgłosiło się 37 instytucji. Z tej listy grono ekspertów wybrało 6 finalistów. Ostatecznego zwycięzcę wybrali internauci w trwającym kilkanaście dni głosowaniu. W sumie oddali 703 głosy. Tegoroczną edycję konkursu wygrał sklep Transmission. Reklamująca go czarna tablica dyskretnie informuje o obecności sklepu przy ul. Podgórnej.
Przez te ostatnie trzy lata organizatorom udało się zebrać grono oznaczeń, które mogą stanowić książkowy przykład dla innych sklepów czy restauracji.
Konkurs "Wzorcowy Szyld" organizowany jest w Poznaniu od trzech lat. Ogłosiło go Stowarzyszenie Ulepsz Poznań, razem z Uniwersytetem Artystycznym i Stowarzyszeniem Inwestycje dla Poznania. W tym roku w jury, które wybrało finalistów zasiedli przedstawiciele wspomnianych instytucji oraz Koordynator ds. estetyki Miasta Poznania, Przewodniczący Komisji Rewitalizacji Rady Miasta Poznania, Miejski Konserwator Zabytków oraz Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego.
Skomentuj:
Sklepowe szyldy potrafią być ładne. Oto te najpiękniejsze