Społem odświeża wizerunek! Dobry pomysł? [ZDJĘCIA]
Sklep kultowej sieci jest teraz szaro-pomarańczowy. Metamorfoza szczecińskiego budynku to część strategii biznesowej firmy.
Społem to sieć handlowa, która kojarzona jest głównie z okresem PRL. W ostatnich latach sklepy tej sieci zaczęły przegrywać walkę o klienta z supermarketami i dyskontami spożywczymi. Trend ten może zmienić odświeżony wizerunek placówek. Nowy wygląd zyska sklep Społem przy ul. Reymonta w Szczecinie.
Ostatni duży remont tego budynku miał miejsce na przełomie lat 80. i 90. Zmiana wyglądu obiektu była więc konieczna nie tylko ze względów technicznych, ale także wizerunkowych.
Paleta barw nowej elewacji została ograniczona do kilku kolorów. Szare ściany połączono tutaj z pomarańczowymi płytami, które stanowią dla nich kontrast.
Kolory znane z naszego logo są jedynie akcentem, nie dominują, ponieważ chcieliśmy nadać sklepowi nowy wizerunek - opowiada Jerzy Malesa, wiceprezes zarządu ds. handlu w sieci Społem.
Ze starego sklepu pozostawiono jedynie konstrukcję nośną. Reszta elementów jest nowa. Wymieniono podłogi, meble i urządzenia chłodnicze. Zwiększona została także powierzchnia sklepu, która obecnie przekracza 800 m kw. Remont szczecińskiego sklepu to pewien eksperyment, jeśli się powiedzie to prawdopodobnie w podobny sposób remontowane będą inne placówki Społem.
Skomentuj:
Społem odświeża wizerunek! Dobry pomysł? [ZDJĘCIA]