Dworzec Frankfurt Hauptbahnhof. Tak to się robi w Niemczech
red
Dworce kolejowe przyczyniły się do ogromnego rozwoju europejskich miast. Te największe, by pokazać swój prestiż wznosiły więc ogromne, monumentalne gmachy.
1 z 10Dworzec we Frankfurcie - fot. Chris Yunker (flickr.com), licencja: CC BY-SA 2.0
2 z 10Dworzec we Frankfurcie - fot. shankar s. (flickr.com), licencja: CC BY 2.0
3 z 10Dworzec we Frankfurcie - fot. onnola (flickr.com), licencja: CC BY-SA 2.0
4 z 10Wnętrze hali peronowej obecnie - fot. Jürgen Heegmann (wikimedia.org), licencja: CC Attribution-Share Alike 3.0
5 z 10Hala peronowa na dworcu we Frankfurcie - fot. KlausFoehl (wikimedia.org), licencja: CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
6 z 10Wieżowce w centrum Frankfurtu, na pierwszym planie dworzec kolejowy - fot. Dontworry (wikimedia.org), licencja: CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
7 z 10Dworzec kolejowy we Frankfurcie - fot. Jerry Fischer (wikimedia.org), licencja: CC Attribution-Share Alike 3.0
8 z 10Dworzec Frankfurt Hauptbahnhof w 1888 r. - źródło: Wie Frankfurt fotografiert wurde. 1850-1914. München 1977
9 z 10Dworzec we Frankfurcie w latach 50. - fot. Donald Scudder (wikimedia.org), licencja: GNU Free Documentation License
10 z 10Poczekalnia 1 i 2 klasy na dworcu we Frankfurcie, 1890 r. - źródło: Stadtarchiv Frankfurt
Architekt Radek Gajda opowiada o historii powstania i architekturze dworca kolejowego we Frankfurcie nad Menem.
Skomentuj:
Dworzec Frankfurt Hauptbahnhof. Tak to się robi w Niemczech